Od października 2018 r. w Jedlickim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. możliwość płatności kartą.

Pragniemy poinformować, iż zrobiliśmy kolejny krok ku jeszcze większej satysfakcji zarówno naszych obecnych, jak i przyszłych Klientów. Oprócz dotychczasowych kanałów płatności gotówką w kasie Spółki, lub przelewem przez internet,  przed mieszkańcami gminy Jedlicze pojawiła się kolejna możliwość regulowania rachunków – płatność kartami.

JPGKiM Sp. z o.o.  przystąpiła do programu  PWOB Polska Bezgotówkowa, realizowanego przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. Program dotyczy upowszechniania płatności bezgotówkowych i dzięki niemu będą mogli Państwo  korzystać z możliwości bezpłatnego, bezgotówkowo płacenia za nasze usługi.

Od października 2018 r. stanowisko kasowe w JPGKiM Sp. z o. o jest wyposażone w terminal służący do obsługi kart płatniczych. Każdy mieszkaniec gminy przy pomocy karty płatniczej będzie mógł zapłacić swoje rachunki bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W kasie JPGKiM Sp. z o.o. przy pomocy karty będzie można wpłacić każdą kwotę bez minimalnego limitu przeprowadzanej operacji. Płatności można dokonać również w formie zbliżeniowej. Terminale obsługiwane są przez firmę POLCARD i służą do obsługi kart płatniczych, tj. w systemie płatniczym VISA oraz MasterCard.
 
Terminale są przeznaczone tylko i wyłącznie do realizacji zobowiązań wobec JPGKiM Sp. z o.o., między innymi opłaty za dostawę wody i odprowadzanie ścieków,  udrażnianie kanalizacji sanitarnej, montaż wodomierza itp.
 
Płacący nie ponosi żadnych kosztów związanych z korzystaniem z terminala.
W najbliższych planach jest testowe wprowadzenie  usługi regulowania płatności bezpośrednio u inkasentów za pomocą mobilnych terminali.

Nietypowa lekcja ekologii



Po wybraniu podanego powyżej numeru alarmowego
i odsłuchaniu automatycznej sekretarki należy wybrać odpowiednią cyfrę celem połączenia się z osobą odpowiedzialną za:
1. Dział usług komunalnych - usługi cmentarne, usługi komunalne wymagające szybkiej interwencji.
2. Dział wodno-kanalizacyjny - awarię sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, awarię przepompowni
i hydrofornii.